Jak zvýšit zisky

Otázka, na kterou se jen velmi těžko hledá ta správná odpověď. Každá začínající firma má přání, aby nadále prosperovala na co možná nejlepší úrovni, zaběhlé společnosti chtějí zvýšit zisky a nadále si udržet místo na trhu. Vyšší objem zakázek, vyšší frekvence nákupu a lákání nových zákazníků. To všechno může značně pozvednout zisk vaší společnosti a bude-li zákazník spokojen, zajisté vás doporučí ještě někomu dalšímu. V podstatě se jedná o koloběh, který nelze zastavit a mezi spokojenými zákazníky se zajisté najdou i ti nespokojení, ale jak pravý pranostika, nelze se zavděčit každému člověku.

Samozřejmě je nutné nahánět nové a nové zákazníky, je třeba se ale zamyslet i nad některými těmi staršími, se kterými již delší dobu spolupracujete.

S některými obchodními partnery možná máte dobré osobní vztahy, ale co se týče včasné nebo vůbec nějaké platby faktur za dodané, v tomto případě komunikace možná trošku vázne. V tom případě udělejte jednoduchý krok. Dodavateli žádné zboží v budoucnu už nedodávejte, vyčkejte nebo právní cestou popožeňte úhradu pohledávky a rozvažte obchodní svazek. Stejně vám je pouze na obtíž, zbytečně vám drží peníze, které už byste dávno mohli použít například na rozšíření stávajícího sortimentu.

A právě nové produkty a rozšíření prodeje většímu počtu zákazníků jsou rovněž dobrým řešením pro zvýšení zisku – pokud má k tomu firma dostupný kapitál. Příkladem je, pokud máte pouze kamennou prodejnu, proč ji nerozšířit ještě o internetový obchod? Vždyť online nakupování je v současné době trendem, který jen tak neustoupí. Naopak, za pár let se bude nakupovat výhradně na internetu! Na spuštění internetové prodejny navíc potřebujete jen minimální obnos, zboží se vám dostane ze skladových zásob, které budete postupně doplňovat. Stačí jen přijít se skvělým a snadno realizovatelným nápadem!

Komentáře jsou uzavřeny.